CrossGym holdbeskrivelser

NavnBeskrivelse
Basic Træning af basale øvelser, og en WOD med samme øvelser (Fokus på teknik frem for intensitet).
BOX (Fri Træning) Lokalet er åbent og der er instruktører tilstede.
Kom ind hvis du gerne vil lave nogle øvelser, en lille hjemmestrikket WOD, eller ønsker en WOD fra instruktør som du selv kan rende igennem.
CrossGym En regulær CrossGym-træning varer typisk en time og består af opvarmning samt en WOD - Workout Of the Day.
CrossGym Øvede Crossgym øvede skal ikke afskrække dig, har du fod på basis øvelserne i Crossgym, kan du nemt bevæge dig over på dette hold, her lærer vi nye mere komplex'e øvelser og laver workouts med dem.
Krav: at du tør kaste dig ud i nye øvelser, har styr på basis øvelser gennem det normale Crossgym hold.
Endurance Løb, roning og anden længere varende cardio vaskular træning (Crossgym style), men også lange seje workouts.
FGB (Fight gone bad) WOD består 5 stationer med forskellige øvelser.
man starter på en station og laver den øvelse i et minut, hvorefter man skifter til næste.
Når man har været igennem alle 5 stationer, holdes et minuts pause og herefter starter man forfra.
Sammenlagt gentages denne cyklus som regel 3 gange, men der kan forekomme variationer.
Gymnastics Lær, eller bliv bedre til de gymnastiske øvelser vi bruger i Crossgym, bla.
Handstand + Handstand Pushups
Pull ups + Chest 2 Bar pull ups
Knees 2 Elbows + Toes 2 Bar
Intro hold Et hold til dem der er nysgerrige om Crossgym (Crossfit) og gerne vil have en lille smagsprøve.
Vi tager en gennemgang af metodik, begreber mm.
Mobility Vi arbejder med udstrækning, "range of motion" og styrke til de små glemte støttende muskler.
OL Lær at foretage de Olympiske vægtløftnings discipliner, "Snatch" og "Clean and Jerk".
Hvis du kan dem i forvejen, kan du bruge holdet til at blive bedre til dem.
Opens WOD På dette hold kører vi en opens WOD, fra en af de tidligere år.
Alle kan være med, der skalleres efter behov.
Styrke Styrke træning i basis øvelser, som f.eks.
Squat
Dødløft
Press
Træk
TEAM WOD Hold af 2, 3 eller 4 personer skal igennem længere workout.

Udvalgte afdelinger

Badminton

I badmintonafdelingen er der mulighed for at være med på det plan, der passer dig. Badminton er både for de unge og de lidt mere modne.

Vi er startet lørdag med at træne i Højbjerg Badmintonklub fra kl. 13-14.

Kom og være med.


Læs mere
Bowling

Bowlingafdelingen i TDC If Århus har plads til ca. 40 spillere på alle niveauer. Vi deltager i forskellige turneringer og stævner med det sociale i højsædet, hvor alle kan deltage.


Læs mere

Arrangementer

DatoTypeLedige
09-08-20 8:00 ASTRAL BIKING FJORDLØBET RANDERS 2020 lukket
11-08-20 16:00 Spinning, let øvede 8
13-08-20 16:00 Spinning, let øvede 8
16-08-20 11:00 Rundt om Rold 2020 lukket
18-08-20 16:00 Spinning, let øvede 9
20-08-20 16:00 Afdelingsmøde i Motionsløb 15
20-08-20 16:00 Spinning, let øvede 9
25-08-20 16:00 Spinning, let øvede 9
27-08-20 16:00 Spinning, let øvede 9
29-08-20 8:15 Coast2coast Jylland 2020 lukket

Dette er kun de 10 næste arrangementer. Tilmelding foregår under de enkelte afdelinger. Tryk på hold, for at gå til tilmeldingsside.

Sidste nyt

Nyhedsdato: 20. november 2019
Årsberetning 2019