Holdbeskrivelser

Alle instruktionerne der bliver givet i timerne er vejledende. Det vil sige at man skal først og fremmest lytte til sin krop og tilpasse øvelserne / belastning så man får det maksimale ud af timerne. Husk at det kun er dig selv du skal imponerer og at det skal være sjovt at gå til spinning -ikke en sur pligt. Der er mulighed for at låne spinning-sko. Husk rigeligt med vand.

NavnBeskrivelse
Jule Hygge :-) Hygge aften med fælles spisning
Spinning Familie... John Hansen special...
Spinning Marathon 3 timers spinning.
Spinning Senior Senior referer i denne sammenhæng mere til tidspunktet end til udfordringen på holdet. Som altid ved spinning kan alle være med,
Spinning Øvede Varighed fra 50 – 60 min afhængig af instruktør.
Intervallerne veksler mellem de korte tempo fyldte, til længere udholdenheds-krævende træning pas.
Der er få aktive pauser. For at få det optimale ud af timerne kræves en vis grund kondition.
Spinning, Intro Varighed er nu 30 min.
Et godt sted at starte, hvis man gerne vil i gang med spinning. Der køres med korte intervaller, afbrudt af passende pauser.
Vi gennemgår indstillingen af cyklen, stående og siddende kørsel til musik med varierende tempo. Alle vil kunne deltage.
Holdet afvikles i kortere perioder typisk 4 gange, hvorefter deltagerne kan forsætte på ”let øvede”.
Spinning, let øvede Varighed er nu 50 min.
Næste niveau efter INTRO.
Der køres længere intervaller, med højere intensitet.
Holdet er for deltagere, der er bekendt med de forskellige grundteknikker i spinning.
Spinning, øvede plus Varighed fra 50-60 min. afhængig af instruktør.
En spinning-time, hvor alt er tilladt. Høj intensitet (gennemsnit ofte mellem 75 - 95 %) med ingen eller enkelte pauser.
Her er muligheden for at presse dig selv og derved flytte dig formmæssigt.

Udvalgte afdelinger

Fodbold

Indendørs fodbold turneringen består af ca. 5 spilledage fra november til april, så det er ikke noget der tager alt din fritid. Udendørs fodbold turneringen består af ca. 10 spilledage fra maj til september. Det kan dog svinge lidt afhængig af antal tilmeldte hold.


Læs mere
CrossGym

CrossGym® udfordrer dig fysisk med funktionel træning, hvor du bruger hele kroppen. Resultatet af regelmæssig CrossGym® træning er en flot, veltrænet og stærk krop.


Læs mere

Arrangementer

DatoTypeLedige
20-08-19 16:00 Spinning, let øvede 14
22-08-19 16:00 Spinning, let øvede 18
27-08-19 16:00 Spinning, let øvede 17
27-08-19 18:30 Solbjerg Sø Løbet 22
29-08-19 15:00 Spinning, let øvede 19
31-08-19 8:30 Coast2coast Jylland 2019 lukket
03-09-19 16:00 Spinning, let øvede 0
05-09-19 16:00 Spinning, let øvede 25
08-09-19 9:30 Gung-Ho lukket
12-09-19 18:00 Hasle Bakkerløb lukket

Dette er kun de 10 næste arrangementer. Tilmelding foregår under de enkelte afdelinger. Tryk på hold, for at gå til tilmeldingsside.

Sidste nyt

Nyhedsdato: 17. juni 2019
Marselisløbet 2019
Nyhedsdato: 17. juni 2019
DHL-Stafet 2019
Nyhedsdato: 9. maj 2019
Telelandsstævne 2019
Nyhedsdato: 15. november 2018
Årsberetning 2018
Nyhedsdato: 7. november 2018
Generalforsamling i TDC IF Aarhus